Засновник: НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області                      Вівторок, 20.10.2020, 22:35                                       
                                                                                                                                 Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ
"Профтехосвіта Хмельниччини"
Головна Мій профільВихід
Меню сайту
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
QR код сайту
Головна » 2020 » Травень » 2 » Профтехосвіта Хмельниччини: вчимо та навчаємось на карантині
13:55
Профтехосвіта Хмельниччини: вчимо та навчаємось на карантині

Пандемія коронавірусу та  запровадження карантину  зумовлює нові виклики для професійної (професійно-технічної) освіти Хмельниччини. Перед закладами освіти постала проблема організації навчального процесу, який міг би дати можливість засвоєння здобувачами професійної освіти в повному обсязі навчального матеріалу для набуття відповідної кваліфікації, що зумовило їх перехід на організацію освітнього процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання.

З метою вивчення та поширення кращого педагогічного досвіду щодо організації дистанційного навчання у ЗП(ПТ)О Хмельницької області лабораторією професійної підготовки Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області 29 квітня 2020 року було проведено обласний проблемний вебінар для заступників директорів з навчально-виробничої роботи, методистів та голів методичних комісій професійної підготовки ЗП(ПТ)О на тему «Організація дистанційного навчання  в ЗП(ПТ)О області: практичний досвід». У вебінарі взяли участь 95 учасників із 23 закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Галина Соленцова, завідувач лабораторії професійної підготовки, окреслила основні проблеми та виклики, з якими стикаються заклади професійної освіти під час організації дистанційного навчання та зазначила, що метою веінару    є висвітлення  кращих практик організації дистанційного навчання в ЗП(ПТ)О області з метою подальшого їх  впровадження.

Людмила Лужняк,  методист лабораторії ПК ДЕР НМЦ ПТО ПК  здійснила аналіз  дистанційного опитування ЗП(ПТ)О щодо стану організації освітнього процесу в ЗП(ПТ)О області під час карантину, що було проведено з використанням Google-форми.

Підчас роботи вебінару практичним досвідом з організації та проведення дистанційного навчання поділились  керівники та педагоги області.

Євеліна Царьова, директор ДНЗ «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг»  ознайомила учасників  вебінару з досвідом організації роботи педагогічного колективу закладу освіти щодо запровадження в освітній процес дистанційної форми навчання та зазначила, що на період карантину класними керівниками для комунікації із здобувачами освіти були створені групи у  Viber, куди входять учні групи та викладачі, майстри виробничого навчання, які ведуть підготовку у даній групі. У  Viber розміщують інформацію про розклад уроків, посилання на електронні навчальні ресурси та засоби контролю, системи керування навчанням (платформи, сервіси), блоги,  де розміщено матеріали для дистанційного навчання. Виконані завдання  учні надсилають безпосередньо на сервісах для дистанційного навчання або у групу у вигляді відео, фотографій, сторінок зошита чи просто текстів. Педагоги   активно використовують Google Docs, Google Classroom, LearningApps.org, власні блоги. Педагогами також створено банк навчальних матеріалів для проведення уроків теоретичного та виробничого навчання, створюються відеоролики для проведення  занять з професійно-практичної підготовки.

Цікавою та змістовною була доповідь викладача предметів  професійно-теоретичної підготовки з професії «Кухар» цього ж  навчального закладу Світлани Горпинич, що поділилась практичним досвідом використання власного блогу для роботи з учнями у дистанційній формі навчання. Для ефективного проведення занять викладач використовує також сервіси  Google Classroom, LearningApps.org, Glogster, Padlet, Kahoot.

Марія Карпець-Самолюк та Валентина Приходько, майстри виробничого навчання ДНЗ «Хмельницький центр ПТ сфери послуг»  поділились досвідом проведення уроків виробничого навчання за дистанційною формою при підготовці кваліфікованих робітників з професій швейного виробництва, використання відеоконтенту, власного відео,   сервісів Wizer me, Thinglink.

Олена Загіка, директор  ВПУ № 25 м.Хмельницького розповіла про особливості організації дистанційного навчання  в навчальному закладі –використання   навчальних комплексів та організацію та проведення ДКА в режимі онлайн за допомогою хмарної платформи Zoom.

Ольгою Цюпак  та Ганною Мельничук, майстрами виробничого навчання  професії «Діловод; Адміністратор, Касир (на підприємстві, в установі, організації)» ВПУ № 25 м.Хмельницького презентовано досвід організації уроків виробничого навчання за дистанційною формою навчання,  використання  платформи дистанційного навчання Moodle, сервісу Google Classroom,  ресурсів для оцінювання та контролю знань: Мастер Тест, LearningApps.org, Online Test Pad. Педагоги поділились досвідом використання зазначених сервісів на різних етапах уроку виробничого навчання.

Олена Ляска, заступник директора з НВР Шепетівського професійного ліцею поділилась досвідом використання в навчальному закладі електронних журналів для обліку дистанційного навчання, презентувала систему роботи Шепетівського професійного ліцею щодо організації дистанційного навчання та використання сайту  ЗП(ПТ)О для комунікації з учнями, оприлюднення матеріалів для дистанційного навчання.

Досвідом  з впровадження дистанційного навчання у підготовку кваліфікованих робітників деревообробних та будівельних професій  поділився В’ячеслав Одюшин, викладач ДНЗ «Полонський АЦПО», який у своїй роботі використовує власний блог  та додатки Google.

Тетяна  Кот, викладач ВПУ №4 м. Хмельницького висвітлила  досвід організації дистанційного навчання при підготовці кваліфікованих робітників професій будівництва. Для проведення уроків викладач використовує власні презентації, електронний посібник, відеоролики, які розміщені на блозі викладача. Для проведення контролю та самоконтролю знань учнів викладач використовує тестовий контроль, розв’язання кросвордів, складання технологічних карток.

Олена Чорна, майстер виробничого навчання ДНЗ «Подільський центр ПТО», поділилась досвідом проведення уроків виробничого навчання за дистанційною формою навчання з професії «Кравець». Педагог успішно використовує при проведенні уроків виробничого навчання відеоконтент YouTube, сервіси Prezi, Calameo, LearningApps.org.

Під час вебінару Людмила Джус, заступник директора НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області, окреслила особливості закінчення навчального року в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в умовах карантину, наголосила на важливості роботи  педагогів із створення матеріалів для дистанційного навчання, власного відеоконтенту, матеріалів для контролю та узагальнення знань учнів.

Матеріали вебінару узагальнено та його відеозапис розміщено на Інформаційному порталі «Профтехосвіта Хмельниччини» https://youtu.be/h7tq1kUKkVI

Переглядів: 120 | Додав: nmc_pto | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 mihalkam • 19:18, 04.05.2020 [Матеріал]
О.В. +++
avatar
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
. . . . . . . . . . . . .
Новини МОН України

Хмельницький 
Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz