18 жовтня 2017 року відбувся проблемний семінар для інженерно-педагогічних працівників професій сфери послуг на базі ДНЗ «Подільський центр професійно-технічної освіти» на тему «Оновлення змісту професійної освіти з професій «Перукар» шляхом співпраці з роботодавцями».
У семінарі взяли участь педагоги ДНЗ «Подільський центр професійно-технічної освіти», ДНЗ «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг», власник Барбер Mon «Cingsman», майстер чоловічих зачісок Михайлюк Д.В. м.Кам’янець-Подільський.

Відкрила семінар Жухевич С.В., методист НМЦ ПТО у Хмельницькій області. Привітав учасників семінару Тітенок А.В. та Чекригіна Г.Б., заступники директора ДНЗ «Подільський центр професійно-технічної освіти».
Учні навчального закладу разом з учасниками семінару мали можливість відвідати майстер-клас «Стрижка за системою «Fade», стрижка та оформлення бороди»


Досвідом роботи з підготовки переможця ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії «Перукар» поділилися викладач Галицька Т.С. та майстер виробничого навчання Пастух О.В.

Конкурсний рух спонукає бути в формі, знаходити нові творчі ідеї, розвивати кругозір та підвищувати свій професійний рівень. Яскравим прикладом був представлений досвід відмінника освіти України, багаторазового переможця та призера всеукраїнських і міжнародних конкурсів, вихователя, тренера учасників і переможців чемпіонатів України, Європи та світу з перукарського мистецтва Петречук Л.А.

Учасники семінару мали можливість проглянути відеозвіт за результатами проведення тижня методичної комісії з професії «Перукар», який презентувала методист Боднар С.О.
Відбувся обмін досвідом роботи педагогічних працівників ПТНЗ області з теми семінару. Учасники семінару схвалили досвід майстрів і викладачів ДНЗ «Подільський центр професійно-технічної освіти» щодо тісної співпраці з роботодавцями, активної участі педагогів та учнів закладу у спеціалізованих виставках, конкурсах, чемпіонатах.
Успіх у підготовці фахівців значною мірою залежить від ділових якостей викладачів і майстрів, від рівня розуміння ними необхідності систематичної співпраці. |