Спонукати учнів бути активнішими, створити на уроці неймовірну атмосферу творчого пошуку, взаємодії та показати як знання та навички що набувають учні у ЗПО пов'язані з реальним життям та із професією –усе це можна зробити за допомогою активного застосування проєктного навчання у викладанні предмета «Технології».
.jpg)
Проєктна діяльність здобувачів освіти як засіб опанування предмета «Технології». Саме така тематика вебінару зібрала у віртуальній Zoom-кімнаті 25 небайдужих педагогів з 20 ЗПО.
Онлайн-захід проведено у рамках роботи обласної фахової секції викладачів предмета «Технології» яку очолили Інна Грушецька, педагогиня ВПУ №25 м. Хмельницького та Інна Деліта, викладачка ДНЗ «Хмельницький центр ПТО сфери послуг».
.jpg)
Людмила Шевчук, директорка науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області наголосила на важливості формування у майбутніх кваліфікованих робітників ключових та професійної компетентностей. Практичним досвідом викладання предмета «Технології» поділись Світлана Жухевич, Інна Деліта, Ірина Савельєва, Оксана Гасюк, Тетяна Конопельнюк, Наталія Попіль.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
З вимогами щодо викладання предмета «Технології» ознайомила Тетяна Сидоренко, завідувачка лабораторії загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО ПК, з організаційно-педагогічними підходами до викладання «Технології» та вимогами щодо участі в обласному онлайн-конкурсі на кращий учнівський проєкт з предмета «Технології» «Я крокую до майстерності» ознайомила завідувачка лабораторії професійної підготовки Інна Кирилюк.
.jpg)
.jpg)
Проєктна робота наразі є одним з найперспективніших напрямів, оскільки створює умови для формування як необхідних життєвих компетентностей так і професійної компетентності у напрямі обраної професії. Саме тому необхідно якомога активніше залучати учнів до створення проєктів.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Завдяки проєктно-зорієнтованому навчанню учні:
· отримують додаткову мотивацію до навчання;
· вчяться критично осмислювати інформацію, працювати з інформацією, використовувати набуті знання на практиці;
· удосконалюють комунікативні навички, набувають підприємницьких навичок; опановують нові компетентності. |